De afara…

Am fost la bunul meu prieten Palma Alex , unde „ne-am jucat” , mai mult am fugit de prosti ce suntem si la un moment dat vedem pe unu asa mai batran care trece pe langa noi… avea palarie de-aia de rus in cap , turbinca de-aia … si trece pe langa noi , era beat crita , putea tot a alcol si zice „da-mi biticleta ca mi sete” .. era sa cadem pe jos de ras … dupa aia trece pe langa un om cu o sticla de coca-cola in mana (plina cu coca-cola , bineinteles) si ii spune „ba , da-mi si mie tuica” … omu rade si merge mai departe … ce sa facem? asa sunt (unii) romani si n-avem cum sa-i schimbam …

2 răspunsuri to “De afara…”

  1. bai frate…ce sa zic…mijto profil 😉

  2. spacenicu Says:

    Nu e profil , ca e blog … oricum mersi pentru pareri

Lasă un răspuns

