Lolozaure si baieti care ma pacalesc!!!

Xfury (id strikees_com) e fata am inteles ca! problema e ca injura ca un baiat si ca ii place cs-ul … eu (il) o cred ca ii fata , dar modlovi (astazi l-am prea botezat pe saracu ovidiu) nu crede … sper sa se clarifice treaba … ca n-am inteles deloc faza …

E baiat .. doh! cat de credul pot sa fiu … moldovi , pardon , modlovi , esti paranormal , frate!

Lol , aia de la avatar ii sorsa … deci modlovi nu-i paranormal …

3 răspunsuri to “Lolozaure si baieti care ma pacalesc!!!”

  1. Lolozaure aia ii prietena-mea =))…=))…..teapa =))

  2. Eu ti-am spus,tu ai zis k ai vb cu „ea”,dupaia ti-ai dat seama ,da’ iar ai luat tzeapa =))

  3. spacenicu Says:

    teapa? ce teapa ma? stiam ceva despre el/ea? doh , daca ziceai tu ca esti fata cautam in arhiva adresa ta si fugeam la tine sa verific :))

Lasă un răspuns

