Profesorul de matematica

Profesorul de matematica e cel mai bun indrumator e cel mai nervos din scoala , insa toti luam nervozitatea lui ca pe o gluma … poate nu e nervos si se preface … oricum , foloseste des cuvinte „jignitoare” , pe care le noi le consideram foarte distractive , cum ar fi „tembeli , tolomaci” etc … unele „blonde” (chiar daca au alte culori la par , eu le consider blonde) , se rad cand le zice asta domn profesor , adica „tolomaca” … fara sa stie ce inseamna … si am inceput sa ma abat de la subiect … oricum , domn profesor e un exemplu , da nu tre luat exact , ca atunci toti zicem „tolomaci” … aa , si in loc de liniste spune „silentium , tolomacilor!” … de-aia cand imi pun telefonu pe silentios ii spun la „bunul meu prieten , Palma Alex” ca mi-am pus telefonul pe Silentium Tolomacilor! Si inafara ca domn profesor e foarte bun in a preda si are multa profesionalitate nu mai e nimic de spus!

Lasă un răspuns

