Arhivă pentru martie 30, 2008

Medicamente pentru oameni cu boli cronice

Posted in Aberez... on martie 30, 2008 by spacenicu

S-au descoperit medicamente noi pentru oameni cu boli cronice , functioneaza pe loc! gropacin si lopatina .. frumos , nu?

Intarzieri sub clar de luna

Posted in Parulii on martie 30, 2008 by spacenicu

Ideea e luata de pe http://we3d.net .

 Ariel s-a gandit ca , odata cu schimbarea orei , putem sa intarziem . Adica spuneti ca „scuzati-ma ca am intarziat , da am uitat sa dau ceasu cu o ora inapoi” … o sa mearga!

Diploma si locul meu …

Posted in Aberez..., Scoala on martie 30, 2008 by spacenicu

M-am gandit sa va arat diploma si cat de …. sa nu zic cum sunt oamenii astia .. loc n-am , da aia din 7-8 au … frumos , nu?

 30-03-08_163504.jpg

Deci , acum am inteles , locul obtinut de mine e „….” ! Chiar asta e!

1 Aprilie

Posted in Parulii on martie 30, 2008 by spacenicu

Vine 1 Aprilie , si iar o sa mi se „desfaca” sireturile de 400 ori … acuma am o idee pt anu asta : sa imi iau sireturile de la adidasi … si zice cineva „baiatu , vezi ca ti-s desfacut siretu ! – eu: „da n-am sireturi” … astept ziua de 1 aprilie !!!

Concursul de sah …

Posted in Scoala, Tot felu on martie 30, 2008 by spacenicu

Primul la competitia pe scoala si acum neindreptatit ca-s in clasele 5-6 !!! Ma duc si raportez discriminare … adica altii iau locu 1,2,3,4,5 la clasele 7-8 si noi nici clasament n-avem , porcilor si nesimtitilor (vorba lui Palma Alex) …. oricum , asta-i romania , unde „copiii” de clasele 5-6 sunt discriminati deoarece se crede ca sunt prea mici si nu pot face ceva calumea … doh …