Din Prostie

Se uitau mama si tata la „Din Dragoste” … si ce-am vazut , pe ala care prezinta a batut la usa unei femei si vede ca nu raspunde nimeni , striga si vine pe-acolo un batranel (de vreo 65 ani)  si zice prezentatoru (nu dau atentie cum il cheama si nimeni nu vrea sa-mi zica , lume rea , daca as fi emo , cum ar zice sykes , as face o scena si mi-as taia venele 😆 :)) ) catre batranel „Unde-i domnisoara aceea tanara pe care o cheama Simona si care sta aici?” , batranelu cu o fata cam mirata spune „Pai aici nu sta nicio Simona , dom’le , aici sta o baba batrana!” …. nu s-au mai uitat mama si tata (si nici io , care deja , in sufletul meu [deja am inspiratie de manelist 😦 ] ma facea sa rad [mi-am pierdut inspiratia de manelist , yeee :> ] ) ca incepea meciu

Tin foarte mult sa cataloghez articolul asta la „OTV” desi e pe Antena 1 … nici aia de la OTV nu fac asa gafe …

Lasă un răspuns

